Головна » Файли » Зернинка до зернинки

У розділі матеріалів: 25
Показано матеріалів: 21-25
Сторінки: « 1 2 3

Відкритий урок з української мови у 7 класі :"Написання прислівників разом і через дефіс."

Урок | Переглядів: 599 | Завантажень: 397 | Додав: teach | Дата: 23.11.2014 | Коментарі (0)

Відкритий урок з української мови  у 8 класі "Розділові знаки при прямій та непрямій мові, цитатах, діалозі."

Урок | Переглядів: 683 | Завантажень: 268 | Додав: teach | Дата: 23.11.2014 | Коментарі (0)

ЗМІСТ

 

Вступ.....................................................................................................3

Розділ I. Поняття дидактичної гри ………………………………………..…..4-5

РозділІІ. Структура дидактичної гри………………………………………….6-7

Розділ IIІ. Особливості застосування дидактичних ігор на уроках української мови та літератури………………………………………………………….....8-10

Висновки..............................................................................................11

Список літератури................................................................................12

Проблема, над якою працюю | Переглядів: 555 | Завантажень: 449 | Додав: teach | Дата: 23.11.2014 | Коментарі (0)

Зміст

1.     Вступ                                                                                                                3

2.    Науково-теоретичне обґрунтування проблеми                                                    4

3.    Технологія роботи над проблемою                                                                    5

4.     Результативність    роботи                                                                              10

5.     Висновок                                                                                                        10

6.     Список літератури                                                                                          11

 

Науково-методична робота | Переглядів: 514 | Завантажень: 374 | Додав: teach | Дата: 23.11.2014 | Коментарі (0)

Зміст 
1. Про сутність та актуальність особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі 
2. Активізація пізнавальної та розумової діяльності учнів на уроках української мови та літератури: 
·                    систематичне залучення учнів у процес рішення пізнавальних і проблемних завдань; 
·                    різноманітність форм і методів по активізації пізнавальної та розумової діяльності учнів; 
·                    ігрові ситуації – один із засобів активізації пізнавальної та розумової діяльності учнів. 
3. Висновок. Ефективна робота словесника – міцні знання учнів. 
4. Бібліографічний опис літературних джерел. 


Науково-методична робота | Переглядів: 575 | Завантажень: 361 | Додав: teach | Дата: 23.11.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-25