Головна » Файли » Зернинка до зернинки » Науково-методична робота

Активізація пізнавальної діяльності на уроках української мови та літератури
[ Викачати з сервера (125.5 Kb) ] 23.11.2014, 18:06

Вступ

                                                                              Скажи мені, і я забуду;

                                                                               Покажи мені, і я,

                                                                               можливо, запам'ятаю;

                                                                              Залучи мене, і я зрозумію.

                                                                              Конфуцій, 450 р. до н. е.

                Сучасний етап історичного розвитку України характеризується істотни­ми змінами в житті її народу, онов­ленням усіх сфер діяльності люди­ни, переоцінкою та утвердженням у свідомості нації нових світогляд­них орієнтацій. Принципово важ­ливі положення. концепцій визна­чають право школи й учителя на суверенність, автономність у виборі форм і методів навчання і вихован­ня учнів, забезпечення максималь­ного врахування й розвитку їхніх індивідуальних здібностей, нахилів, талантів, реалізацію демократичних прав дітей.

               Новий час висуває нові вимоги до школи. В умовах ринкової економі­ки важливо сформувати творчу особистість, найважливішими якостями якої є ініціатива, свобода вибору, самореалізація.

Потреби життя, шкільна практика дають нове розуміння процесу на­вчання.

Згідно із законом України «Про освіту», Державною національною доктриною розвитку освіти України в XXI столітті, Концепцією загаль­ної середньої освіти ми маємо здійс­нити кардинальний перехід від тра­диційного інформаційно-поясню­вального навчання, зорієнтованого на передачу готових знань, до особистісно розвивального, спрямова­ного не тільки на засвоєння знань, а й на способи навчальної діяль­ності, створення умов для форму­вання освіченої, творчої особистості громадянина, реалізації та саморе­алізації його природних задатків та можливостей в освітньому процесі.

                Провідна роль в організації на­вчально-виховного процесу завж­ди належала і належить учителеві. Саме він здійснює керівництво про­цесом навчання, шукає оптимальні способи організації уроку з метою інтенсифікації навчання й розвитку творчої індивідуальності учнів.

Категорія: Науково-методична робота | Додав: teach
Переглядів: 514 | Завантажень: 374 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
avatar